Selma_brn Arkadaşlar 31 haftalık gebeyim kuyruk sokumum ağrıyor 1 haftadır otururken kalkarken zorlanıyorum bu normal mi sizde de oluyor mu 🙄
Ayseozmenucar Selma_brn aa aynı sorun bende de var acayıp sorun ama ben merdıvenden düştüm popo üstü ondan diyorum..senin ki durup dururken mi ağrıyor 🤔
Kevserozhan Selma_brn az önce post actım kimse bişi yazmadı nerde saçma sapan postlar var illa biri yorum yazar 🤷♀️ Ben cok fenayım bir haftayı geçti bugün cok kötüyüm kıl dönmesi olabilir mi diye korkuyorum
nevfel Selma_brn bende ayni sorunu yaşadım bu siralar iyiyim. benim uzun yolculuk yaptigim icin agrmaya basladi. uzun sure ve duzgun oturmayinca yani kuyruk sokuma dogru daha yatay bi sekilde oturdugum icin baya agri yasadim. çaresinide söyle buldum hem kuyruk sokumumda agriyan yeri yukariya dogru elimle masaj yaptim. bir de medikallerde satilan ortasi bos simit seklinde yastiklar var direk onun ustune oturdum baya rahatlatti suan cok az hissediyorum agriyi.
betbebe Ayseozmenucar bende hamileliğimin ilk haftalarında merdivenden düştüm çok şükür bebeğime bir şey olmadı ama zor zamanlar geçirdim.o günden beri kuyruk sokumu ağrısı hep vardı şimdi 33 olduk bir sonraki doktor muayenesinde soracağım acaba normal doğuma engel bir durum oluşturmuş olabilir mi? Sizde de böyle ağrılar hep oldu mu ya da doktorunuza danıştıniz mi ?
Selma_brn Kevserozhan Geçmiş olsun eğer iltihap fln varsa kıl dönmesi olabilir benimde öyle bşy yok ama ağrıyıp duruyor 🙄
Gelecegin1annesi- Kevserozhan canım eğer ki kuyruk sokumundan sıvı geliyorsa ve orda delik gibi nokta varsa kıl dönmesi oluyor belirtisi bunlar
Helin123 Kevserozhan ben 31. Haftaydım 30. Hafta da benimki de başladı çok fena bi ağrıydı. Hatta yavaş yavaş şişmeye başladı kuyruk sokumum. Sivilce gibi bişey günden güne büyüdü. Dayanamadım doktora gittim apse oluşmuş. Altında kıl dönmesi varmış . Cerrahi mühadalrde bulundular . Daha sonra rahatladım şu an çok iyiyim. O bölgem de ağrım yok.
Dorukunannesifatma Ben de yaklaşık 1 aydır çok ayakta kalınca yorulunca kuyruk sokumu kemıgım agrıyor ara ara … eşime ovalamıyorum iyi gelıyor başka bi cozum bulamadım 😬
Selma_brn Dorukunannesifatma Aynen biraz ovalatınca 1 2 gün rahat oluyor sonra yine başlıyor peki hiç doktorunuza sordunuz mu normal miymiş bu durum
csmgh Ben daha 11+5 haftalığım fakat otururken kalkarken rahatsız edici derece ağrım oluyor. Oradaki kemiğin ağrıyor. Hamileliğim ilerledikçe bu ağrı artarsa eyvah. 😔 Ben de post açacaktım,bu posta rastladım. Başına gelen var mı? Sebebi nedir?😔
Selma_brn csmgh Benimde başlarda yoktu 31 haftalıkken olmaya başladı 3 gün sonra doktora gitcem sorcam normal mi diye
Dorukunannesifatma Selma_brn sırt , bel , kuyruk sokumu agrısı normalmıs 🤨 sırt ve bel için YouTube da egzersızler var onu yap dedı ıyı geldı bana… Neyse artık 6 haftamız kaldı idare edıcez 🥰
Selma_brn Dorukunannesifatma Olur canım bakarım videolara teşekkürler az kalmış sizinde inşallah sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız yavrunuzu 🙏🥰
AlinaET Bendede olmuştu 3 gün oturup kalkarken aşırı ağrı vardı baktım öok hafif şişlikte vardı araştırdım sürekli oturmaktan hatta dizleri kendine çekerek oturmaktan oluyormuş bende öyle oturmayı çok severim 😂 bir kaç gün dikkat ettim hep yan uzandım oturmamaya çalıştım kendiliğinden geçti
ayminaninannesi 16 haftalık hamileym geçen gün doktoruma sordum aynı ağrı bende de vardı kaslar gevşeme yapıyor haliyle buda ağrıya sebeb oluyo demişti korkulcak birşey yok demişti