Kızlar selam. 38+4 üm. İki gündür bebek hareketlerini çok aşağıda hissediyorum. Belim ağrıyor. Kasıklarım da ara ara ağrıyor. Bi de bebek hareket ettikçe vajinamda açılır gibi anlık bi ağrı hissediyorum. Doğum yakın mı ki acaba. Var mı benzer durumları yaşayan ve doğuma giden.