Sadis Artık sabrim kalmadi kusa kusa bisey kalmayinca su atiyorum artik bildiğiniz yesil su ssk nin karsilamadigi bir hap duydum özelmis iyi geliyormus kullanan var mi acaba
Melek44 Sadis bak bnde cok kusardm özellkle sabahları ama yatagnın yanına cubuk kreker koy uyanr uyanmz bulamtı beklemeden ye cok işe yarıyo benmkini kraker kesti
Anne18 Sadis prilam canım en iyisi bu Ama ilaç kullanmadan önce bana iyi gelen yeşil elmaydı limondu biraz olsun kesiyor 4.5 ay boyunca kustum bende rabbim yardımcınız olsun
smyye_kdr Sadis bende hic birsey yiyemiyordum ictigim suyu bile kusuyordum doktorum prilam dr verdi. çok iyi gelşyor gercekten gece yatmadana ac karna atıyorum tüm günüm normal geçiyor. atmadıgım günler agzıma lokma girmez. 22 haftalıgız bulantı kusmam gecmedi hala kullanıyorum. doktoruna danısarak alabilirsiniz🌸
Ayss1234 Sadis bende prilam kullaniyorum pek bi etkisi yok bi tanıdığım çok kusuyordu hatta kan kusuyor gibiyim diyordu oda zofer kullanmış o iyi gelmiş
Sevcaninan Sadis prilam dr kesinlikle gerçekten onunla kendime geldim kraker leblebi falan hiç etki etmedi
Srf45 Prilam dr kesinlikle bende çok kusuyodum beni tek rahatlatan ilaç çubuk kraker falan hiç fayda etmedi bana
ilk_heyecan_ Prilam bende işe yaramadı günde 4 tane içiyodum gece 2 sabah 1 akşam 1 şeklinde. Doktorum zofer verdi 34+1deyiz ve hala kullanıyorım maalesef. İnşallah tez zamanda geçer bulantılarınız. Ama yine de doktora danışmadan almayın
NefesDeniz Sadis Zofer 8mg vermişti bana doktorum gerçekten çok çok iyi geliyor. Resmen gözümü açtı ilaç yoksa sürekli yatak döşek yatıyordum bitik haldeydim. Ssk karşılamıyor bu ilacı evet doktorunuza sorun uygun görürse hemen sabahları uyanır uyanmaz için..dilerim şifa olur🌿
endobeybi Sadis Onzyd, Zofer, Zofran üçünden biri ben Onzyd 4 mg kullandım, 8 mg kullanan var. 79 tl fiyatı, içinde 10 tane var
mbilge Sadis ben de aynı durumdaydım günde 4 kere kustuğumu biliyorum ZOFER kullandım o hem iyi hissettiriyordu hem midem bulanmıyordu 17.haftda bıraktım şuan 23 teyim bulantım kalmadı şükür
Mercimekmom Sadis prilam dr canım sağlık ocağına yazdırıp 11 TL ye alabilirsin gece yatmadan 2 tane iç 🙏
smyye_kdr Sadis yeni mi basladınız ilk iki hafta bende de etki etmemisti daha sınrasında iyi gelmeye basladı
svmm Sadis bana doktorum dramamine vermişti ama bnm bulantım olmadan direk kusma oluyordu o yüzden kullanmadım bulunsun bulantın olursa kullanabilirsin demişti kullananlar var çevremde etkili dediler ama ben kullanmadım