Gizes Adetim 1 gun gecikince gebelik testi yaptim.negatif cikti siz tekrar test 3. Gun gecikmemdemi yapnaliyim yoksa 4 veya 5 falanmi?
tupmideligebe Gizes ben reglim geciktiğinde yaptığım testlerin ikisi de negatifti. İki gün arayla yapmıştım , daha sonra göğüslerim ağrıyınca testi 6. Gün bir daha yaptım çok silik çıkmıştı şimdi 10 haftalık gebeyim acele etme herkes de hemen çıkmıyor
Gizes Blossom cunku hic gecikme yasamiyorum tuhaf olanda bu.. cok kararsizim evet oyle yapiyim netlik icin ama merak iste…
tupmideligebe Gizes önemli olan kan testi , kana geç geçer geç döllenme olur bunlar bir ihtimal gönlünü ferah tut , erken gebelik tesi yapmıştım ben yine de çıkmadı en son testim de çıktı biraz sabret ve vücudunu dinle
Gullll35 Ovulanın erken gebelik testini alın derim 10 bthcg ve üstünü + çıkartıyor ben adetime 10 gün kala onu yaptım 2. Çizgi silik gittim kan verdim 11 bthcg.doktor çok şaşırdı erkenden tespit etmeme şu an 8. Haftamdayım🌸 eczaneden 20 lira mıydı ne