Umutduru Kizlar hayirli geceler.Adetime 1 gün var.Bugün test yaptim çıkmadı daha doğrusu 2 3 saat sonra silik çıktı ama yine de çok hafif.Gebelik olsaydi 1.gün kala çıkar mıydı testte acaba ?? Bu arada son adet tarihim 24/29 kasım
Omay0707 Zeze2454 benimde bügün adet günümdü aynı şekilde dün yaptom bügün silikleşti ilk 10 dk tek cizgiydi ama
Zeze2454 Omay0707 bu şekilde gebe olan çok kişi var testi bir kaç gün sonra tekrarlayın ben pazartesi tekrarlıycam adetime bir gün kala inşallah hamişizdir🤗
Benaytemel Ben de yapmıştım önemsemedim önce silik olunca ama adet günümde yaptım hamileydim çok silik bile olsa yeni gebelik anlamına geliyor diye biliyorum şimdiden hayırlı olsun