Hanımlar ikinci sezeryanim normalde ayın 27 si doğum olucakti fakat bugün kontrole gittim ve nstde ağrı cıktı rahmim de ağrı hissediyordum fakat normaldir diye doktoruma bir şey dememistim ta ki nst de gorununceye kadar ikinci kez nst istedi doktorum aynı bu şekilde olursa bu gece yada yarın alıcaz bebeği dedi. Allahtan ki ikinci nst güzeldi boyle olduğu icinde ayın 25i doğum olucak. Bu hafta arasında veya da bu haftalarda doğum yapaniniz varmi?? Bebeğinz kaç kiloydu nasıldı durumu sagligi