Seval22 haftaya girdim bugün 1 saat öncesine kadar bişeyim yoktu şimdi 10 dk da bir belime ve kasıklarıma adet sancısı gibi ağrı giriyor kıvrandırıyor 3 4 dk sonra geçiyor yine başlıyor sabah 9 da nts ye giricektim ilk defa kontrolümde var ilk gebelik doğum sancısı böyle birşey mi 😢
Ozlem1993 Düzenli ise doğum sancılarız olabilir bence bi doktorunzla görüşün muhtemel hemen cağracaktır
Seval22 Ozlem1993 akşam öyle uyumuşum hafifledi ağrılarım sabah kontrole gittik 4 cm açılmam başlamış şimdi evde sancılarımı bekliyorum ama doktor bugün kesin olur dedi
Senacbryk Seval22 maşallah hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah bizzde öyle güzel açılmaları görürüüz