Minnakhamis kızlar ben ikizlerimi doğurdum şuan da 2 aylığız çok şükür , eğer bebekler çok gazlı olursa yani fizyolojik reflü olurlarsa aşırı derece de kusuyorlar bu sebeple takım , çıtçıtlı , pijama vb. şeyler o kadar çok lazım oluyor ki 🤷🏻♀️ Günde 1-2 defa kıyafet yıkamak gerekiyor çünkü yetmiyor 🤦🏻♀️ Ağız mendili de bence aşırı gereklilerden 👍🏻 Bizde erken doğum riski yüksek olduğundan bebekler prematüre doğuyor malum prematüre bebeklerde en çok şapka takılmasını söylüyor doktorlar ☺️Ben doğumdan aylar önce bez ve ıslak mendil stoğu da yapmıştım inanın 2. Aya girmeden bittiler 😂 doğduklarında kullandığınız kan ilaçları sebebiyle kıyafetleri hep kan lekesi oluyor aman diyeyim güzel kıyafetleri üzerindeyken bebeklere ilaç vermeyin ☺️ Ben biraz sorunun dışına çıkarak gözlemlediklerimi de ekledim umarım işinize yarar bilgiler olur ☺️ Ve inanın çok hızlı büyüyorlar , benim kızlarım 23 gün sonra eve geldi ama şuan o halleriyle alakaları yok 😂 Aldığımız tulumları giyemiyorlar boyları uzadığı için 🤷🏻♀️