Aiska canım merhaba benimde 4 lü taramada spina bifida riskli çıktı. Doktorum hemen kontrole çağırdı ultrasonda baktı detaylı inceledi korkulacak birşey yok herşey yolunda dedi. Ama önemli olan ayrıntılı ultrason dedi. Şuan 17+5 im. 3 hafta sonra ayrıntılı var. Riskli bi durum görse perinatolojiye yönlendirirdi dimi? Seninde fikrini almak istedim. Umarım sağlıkla bebişini kucağıma alırsın🙏