Jdjvj 12 haftalık hamileyim karaciger emzim degerlrim yüksek çıktı napmalıyım başına gelen varmıı bebegime bişi olur mu
halitefe Jdjvj canım doktorunla görüş bunu hemen benim doktorum bir 10 gün sonra yeniden test istemişti ama senin değerine göre ve haftama göre bir değerlendirme yapsın
Bsk-12 Jdjvj tahlilinizi sağlık ocağında mı yaptınız hastanede mi? Benim de bi ara sağlık ocağında verdiğim kanda çok yüksek çıkmıştı sistemden bakınca hastanedeki doktor çok korkutmuştu beni hemen tekrar kan tahlili vermiştim o kan tahlilinde normal çıktı değerlerim. Burda forumda epey arkadaş yazmıştı sağlık ocakları bazen geç analize yolluyormuş kan tüplerini o bekletme yüzünden değerlerde yanlışlık olabiliyormuş.umarım sizin de düşer değerleriniz stres yapmayın hiç
Mugee09 Jdjvj bu buda benim daha yeni başıma geldi iki gün önce kan verdim burayayazacaktim yazmadım. 52 çıktı benim de değerim salı doktra gdcgim bakalım
Haticed34 Benimde yüksekti özel birşey yapmadım belli aralıklarla kontrol ettik düşüş oldu şuan 25 haftalık olduk ve biri normal diğeri çok az yüksek, değerlerde düşüş varsa iyi
Haticed34 Haticed34 bu arada belli bir süre yumurta yemek istemedim epey azaltmıştım onun etkisi olmuş olabilir, yenilerde tekrar yemeğe başladım
halitefe Jdjvj benim 10 gün sonra düştü canım alt yüksekti sadece ast normaldi zaten ama önlem alınsın hemen önemli diye biliyorum
Haticed34 Jdjvj alt AST değerlerinden bahsediyorum onlar 32-33 den küçük olmalı benim ilk biri 100lerde diğeri 60 larda idi iki ay kadar sonra 88-39 olmuştu iki ay sonra biri 39 diğeri 23 oldu
20oz Bende öylesne kan vermiştim benmkide yüksek çıktı 10hün sonra bida verdim bi sıkıntı yoktu düzelmişti belki içtign ilaçlardam yedigin iceklerden bi anda yükselmiş olabiliyo inşallh kendiliginden geçer
Jdjvj Bsk-12 inşallah düşer canım valla içim içimi yiyor inşallah düşer hastanede verdim ikinci kanı ama oda 6 çıktı pazartesi tekrar vercem inşallah düşer 😭