Tansucevizci Ayyy sakın üzülme canım benim, o insülini yapmazsan eğer zarar verirsin bebeğine 😊 Ben normal şeker hastasıyım ve şuan 23+3 hamileyim, en başından beri insülin kullanıyorum, çok şükür bebek gelişimi iyi bi problemim yok.
Canını sakın insülin yapıyprum diye sıkma, sadece yediklerine dikkat et insülin yapıyorum zaten diyip yeme çünkü senin vücudun insüline şekere yabancı yükselince elin ayağın yanar düşünce çok halsiz olursun başın döner diyetine dikkat et hiç bişeycik olmaz 😊🙏🏻