ozgecancan makat geliş ne demek canım ama sezeryan olan arkadaşlarım var kimisi bin pişman kimisi memnun kişiden kişiye değişiyor sanırım ben 2 normal doğum yaptım memnundum canım doğurana kadar dı doğurunca herşey geçtiydi şimdi 3 hamileyim yine normal istiyorum inşallah normal olur Buda ki ötekiler sezeryanlık dı benim ama ben istememiştim bakalım artık herşeyın hayırlısı