Merhaba gebeliğin ilk ayı dayım henüz doktora gitmedik neye dikkat etmem gerekir
Eshueshu ilk dönemde dikkat edilecek en önemli şey enfeksiyon bence
Eshueshu Bende öyleyim valla pinpirik ve stresten uzak kalmamız lazım bence
Eshueshu bence en önemli şey doktora gitmeniz
Eshueshu folikasite başlamalısın bebeğin gelişimi için çok önemli canım
Doktora mutlaka gidin keseyi görsün, folik asit takviyesi vericek bunlar önemli detaylar
Fabulas hafta sonu girdiği için gidemiyoruz inş hafta içi gidicez
Eshueshu https://imgyukle.com/i/Ywrwds belki yardımcı olur biraz ☺️
Yaagmurr teşekkür ederim