sntn canım bende De oluyor o Bazen hatta geçenlerde de oldu üstüne birde ağrım olunca korktum gittim gece acile hiçbişey yokmuş normal dedi doktor ben rahatlayım diye nst ye de bağladı çok şükür sıkıntı çıkmadı . Bazen bebek yer değiştirebiliyor toplanıyor o yüzden korkma bişey olmaz Allahın izniyle 🤗