mommy_bee https://imgyukle.com/i/YwJ1fp Merhaba, ikili teste girdim ama doktor cinsiyet icin erken demisti öncesinde. Sonra bu ultrasonda bacak arasında testis gibi bir görüntü gördüm erkek mi merak ettim. Ikiz gebeyim diger ultrasonlar puslu. Anlayan birisi var mi?
Yaagmurr mommy_bee aşırı kötü falan değil sadece şunu söylemek istiyorum o haftalarda pipiyi kordon ile karıştırdıklarını söylemişti benim doktorum o nedenle net değildir sadece rabbim gönlünüze göre versin inşallah 🙏🏻🥰
Esra_80_ mommy_bee benim bebeğim de bı şekilde aynı poz😁 bende ikili yaptım bana da erken dedi bende merak ediyorum açıkçası 🥰
mommy_bee Tugce1803 Bekleyecegim demekki. Sadece ben mi orada oyle bir sey gördüm diye merak ettim. Tesekkurler.
mommy_bee Biraba ben orada yumru gibi bir sey gördüm gibi kendi kendime uydurmuş olabilirim. Tesekkurler.
halitefe mommy_bee bu haftada hem erkek hem kız bebekte çıkıntı oluyor sonrasında o çıkıntı giderek artıyor veya azalıyor ama bu tabi 17. Haftayı falan buluyor yani doktorun doğru olanı yapmış söylemeyerek
Gizmolata halitefe kızlarda ileri doğru erkeklerde yukarıya doğru oluyor ve o çıkıntı resmen aynı 🥰sadece baktığı yön farklı😂
halitefe Gizmolata belli olmuyor canım malesef o yön tutmuyor hepsinde ve malesef sonraki haftalarda bebeğinin farklı cinsiyette olduğunu öğrenip buraya yazan kaç kişi okuduk hatta en net detaylıda öğreniliyor aslında ama işte sabredemiyoruz😅
mommy_bee halitefe ya her seyini 24 sonrasi almayi düşünüyorum acelem yok ama herkes soruyor bugün erken olur dedim herkes meraktan catladı doktor anlar soyler filan diye beklentiye soktular.