Nur_tanem Oda sıcaklığı 24 kan değerleri normal ama akşam oldu mu ellerim ayaklarım bir türlü ısınmıyor titriyorum kızlar hamilelikte yanma üşüme durumu olan oldu mu ateşim olmuyor ama ayaklarıma kar yağıyor mubarek içime işliyor titreme🙄🤷 nasıl geçecek bu 🤔
babyberry Nur_tanem o ayak parmak uçları sanki karda yürüyor. Gün içinde defalarca sıcak su ile yıkayıp kurutma tutuyorum yarım saat sonra yine aynı vücut ısım normal ayak parmak uçlarım buz
Gulsen4224 Nur_tanem aynı bende çorapsız terliksiz gezemem üşürüm birde bakmışım yanarım sıcak basar ama yinede çıkarmam çorabımı üşür ayaklarım 😂🙈
Bebek-geliyor Nur_tanem evet bende 31+2 deyim normalde gebelikte artan kan hacminden üşünmez derler ama bende üşüyorum ayaklarım da buz gibi oluyor bazen.
Nur_tanem babyberry kanın yoktur diyorlar çok açık tenliyim 😂 ne alaka diyorum ya her beyaz tenli kansız mi oluyor hergun ateşi mi çıkar insanın diyorum
Nur_tanem babyberry kaç haftaliksiniz peki cnm cinsiyetle alakası var mı sence bı kaç arkadaş bunu söyledi kafama takılıyor var mı mantığı ki diyorum kendi kendime 🧐
babyberry Nur_tanem 7.haftaya girdim valla pek inanmam böyle şeylere ayak bu üşüyor işte😂 varsa farklı öneriler alabilirim
Nur_tanem ikizminikler 😂😂 kızda yanar dediler artık psikopat gibi çevremde kim doğurdu ise bunu soruyorum üşüyenlerin çoğu erkek diyor 🤷 😍 ikizler bide ne mutlu annesi Rabbim sağlıcakla kavuştursun sizleri 🧿🥰
Nur_tanem Gulsen4224 🤣 senin ilk erkek kızda farklı olmuyor mu kuzum belirtiler kızımda hatırlamıyorum tam bende bunun herşeyi değişik gülüyorlar artık 🙈🙈
Nur_tanem Bebek-geliyor 🙄🙄 senin de mi erkek peki canım hiç yandığıni bilmiyorum yerden ısıtma bide parkeler hamam gibi bende çorap terlik bana mısın demiyo ne olacak da ısınacak 🤪
Gulsen4224 Nur_tanem cnm ben ikisinde de üşüdüm birde grip olmam hamileyken çok kötü olurum galiba bünye zayıf mı oluyor ki🤷🏻♀️Kansızlık var mı sende kuzum
Bebek-geliyor Nur_tanem evet erkek ama onunla bi ilgisi yoktur bence ya benim ayaklarım hep üşür zaten ama hamilelikte üşüme olmaz derlerdi ben battaniye alıp uzanıyorum hep öyle ısınıyorum 🤷♀️
Nur_tanem Gulsen4224 yok tahliller çok şükür iyi çıktı kuzum ya hadi kış da soğuk desem dışarıda değiliz ki akşama kadar evdeyim çorabı bı yatarken çıkarıyorum 🙈🤣🤣 kokmasinlar artık diye yatağın içinde nereye sakliyayim da ısınsın diye çok afedersin bacak arasına kıstırıyorum benimki bile kaçıyor bu ne böle diye tenim sıcak normal ayağım öyle tövbe yarabbim kan gitmiyor yarıda kalıyor gibi 🤪🙄🙈
Minik1bey Nur_tanem kaç haftalık hamileyim canım. Benmde gebeliğin ilk aylarında çok oluyor du asla ayaklarımı ısıtamıyordum. Şuan 16 haftalığız sadece ara ara üşüme oluyor eskisi kadar değil geçti diyebilirim hatta 🤗 Bu arada cinsiyetle alakası var mı bilmem ama bizim ki erkek 👼
Nur_tanem Minik1bey Minik1bey 8+1 olduk teyzosu biz çok şükür de çevredekilerin kocakarı bilgisi beni benden alıyor 🤣🤣 yorumlar bu yönde olunca acaba mi diyor insan 😳
Gulsen4224 Nur_tanem ahaha kız allah seni🙈😂😂 bende çorabımı çıkarır yatarım ayaklarım üşür ilk sonradan alışır kan gitmiyor bizim ayaklara herhal🙈😂
Nur_tanem Gulsen4224 🤣🤣 her şeyim cins istifra etmiyorum çok rahatım diyordum acıyı yedim yedim iki gündür anam ağladı ahh ahh anacumm diyor bana bu çocuk da sana çekmese bari diye doğar doğmaz Adanaa dürüm getirin ordan diyecekmis 😂🤪🙈🙈🤪