Damlaltinay Arkadaşlar turpu çok sevdiğim için sürekli yiyorum, ama zararlı diyenler var, bilgisi olan var mı bu konuda ?
esraolgun Damlaltinay bende hep yiyorum ne zararı varmış hiç duymadım. Hatta faydalı diye yedim de yedim 🤷♀️
Mammimammi Damlaltinay sanmıyorum. 36 haftalıgım hergün mutlaka yiyorum. Önceki gebeligimde de hergün yerdim. Birşey de olmadı. Herşeyin fazlası zarar. Eger turp zararlı olsaydı en başta doktorlar çig köfte sakatat yemeyin dedikleri gibi turp da yemeyin derlerdi.
Damlaltinay esraolgun bende öyle düşünüyordum, toprakta yetiştiği için enfeksiyon riski falan varmış emin olamadım 😢
Aydabdullah Mammimammi aslinda onlara yasak olmasi hygene ve pismesinde oturu,eger o hayvan affedersiniz yedigi otlarda pislik var ise hayvana gecmiz olur ama iyice piserse etki etmez o yuzden et alirken dahi dikkat etmek lazim
Damlaltinay Gizemceylan toprakta yetiştiği için bakteri barındırabilirsin o da enfeksiyona yol açabilirmiş 🤨
Damlaltinay Canan2424 onları pişmiş tüketiyoruz ya ben çiğ havuç yemiyorum. Turpta çiğ tüketilince bilemiyorum 😔
Canan2424 Damlaltinay Soyup güzelce yıkadıktan sonra biraz sirkeli suda bekletin 30 dk hem temizlendiğini den iyice emin olursunuz 🙂
Myssr Damlaltinay zararlı oln şeylerin sayııs çok az ve internette var her yiyyecek hakkında özel bilgi aramayın :) yiyorm ben de salata için de kış girdiğinden beri
Tazeanne0 Damlaltinay turp mucizevi bir yemek bir ton faydası var ne gibi zararı olabilir ki turpun hepside bebeğe yarıycak faydalar her şeyin fazlası tabiki zarar ☺️ abartmayın bir şey yerken valla limonda çok faydalı ama ben 3 ay boyunca aşerdim yedim her gün kabuğuyla şimdi her sabah acı su kusuyorum o gün limon yersem 🤷☺️