yasmin19191 Kizlar bu durumu yaşayan varmi. Hamilelikten kaynakli bir sey olabilir mi. Ne kullanilsa gecer acaba?
GlcanDuranKaban yasmin19191 bendede olmuştu doktorum idrar yolu enfeksiyonuna baktı yoktu cok şükür ama mantar olmuş hemen hemen bütün hamilelerde oluyormuş 🙄 ilaç verdi Canım sende danışarak almalısın benimki geçti 🤗
Babyboymom yasmin19191 cnm doktora git öyle kafana göre ilaç falan kullanma muhtemelen enfeksiyon kapmışsın mantar olabilir bebeğe de geçer hemen bi doktora git
123buserabia123 yasmin19191 5 aydır çekiyorum aynı sorunu Dr ne verdiyse kullandım ama maalesef kurtulamadım iç çamaşırlarımi doğal sabunla yıkıyorum sıcak suda utuluyorum yarı yarıya sirke ve su karışımıyla genital bölgemi yıkıyorum çareyi böyle buldum cnm 😊
tco yasmin19191 bugun kontrolun varsa direkt doktoruna sor . Ben bir hafta kasintidan olecektim. Burada okumustum sirkeli su vs. surdum yok hic bir etkisi olmadi hatta daha beter kasindi hemen doktora gittim uygun ilaci verdi 2 gunde gecti
BraKarpuz yasmin19191 sanmıyorum alttan muayene yapacağını, belirtilerini sorar sadece idrar kültür testi ister. İdrarın nasıl ?
yasmin19191 GlcanDuranKaban insallah gecer ya cok rahatsiz oluyorum.bugun doktora gitcem bakalim ne diycek
yasmin19191 BraKarpuz cok sukur oyle yanma falan yok. Daha bir kac gun oncede saglik ocaginda idrar testi yaptirmistim temiz cikmisti. Arkadasin dedigi gibi mantar olabilir mi acaba diyorum bende.
GlcanDuranKaban yasmin19191 yi hayır bi idrar testi yaptı çıkmayınca büyük bi ihtimal mantar dedi ilaç verdi ve gerçekten dogru çıktı yani doktoruna gidince sor bakalım çekinme sağlık bu ☺
BraKarpuz yasmin19191 şiddetli kaşıntı mantar olabiliyor, doktoruna danış krem verecektir iç çamaşırını değiştir sürekli temiz tut kremleri kullan geçer inşallah
yasmin19191 GlcanDuranKaban insallah gecer. Yeni basladi ama ilerlemeden doktoruma soyleyeyim.sagolun desteginiz ve bilgileriniz icin.
yasmin19191 Babyboymom yok kafama gore ilac kullanmaya korkarim hep zaten. Bugun gitcem doktora insallah bebege zarar gelcek bisey yoktur.
yasmin19191 123buserabia123 gecti mi yoksa rahatlatiyo mu sadece. Ya neden olur ki acaba bende hep dikkat ederdim. Camasirlarimi sabunla yikayim bari. Insallah gecer doktor ne diycek bakalim. Bebege bi zarari yok degilmi doktoeun bisey dedimi.
Selver58 Bende de var sivilce gibi oluyor birde kaşınıyor sürekli sirkeli su ile yıkıyorum yakıyor ama kaşıntıyı felan kesiyor doktora da gidince danışacağım tabi ki de yeni başladı çünkü 😒
yasmin19191 Selver58 aynen benimde yeni basladi. Sirkeli su bile kullanmadim doktora sormadan biseyde yapmak istemiyorum aslinda. Bugun gitcem bakalim ne diycek
Selver58 yasmin19191 bende ğazartesi gideceğim ama o zamana kadar dayanamazdım tahriş oluyor hemen mecbur kaldım 🤦🏻♀️
yasmin19191 Selver58 iyi geldiyse iyi yapmissin canim. Valla dayanilmaz olursa bende yaparim mecbur. Sen ne akdarlik hamilesin