Teacherella1 Recepsehri her post da aynısını yazıyorum 😂 iştahsizlık dısında herhangi birşeyim yok. Normal mi bilmiyorum. Sağlığı yerindeyse iyi bu şekilde
Recepsehri Benim ikinci hamileliğim 1.cide bile bu kadar halsiz değildim ilk doğumum normal doğumdu bu beni yoracak herhalde🤔