Kızlar ağlamaktan mafoldum 1 hafta önce kan değerim 105 çıktı 1 hafta sonra 2761 doktora gittim ne kese ne bebek hiçbirşey yok doktor dıs gebelige benzemiyor ama sağlıklı degil yoksa görürdük dedi 1 hafta dinlen kanaman olabilir olmassa haftaya kan aldirip tekrar gel konuşuruz dedi başına gelen varmı bu sekil beynim allak bullak oldu 6 ay once de düşük yaptm