Herkese merhaba, bugün Erbil Bey’e detaylı ultrason için gittim, daha önceden burda hakkında yorumlarıda okumuştum gerçekten çok memnun kaldım. Çok kibar bir bey sorularınıza çok güzel cevap veriyor, baktığı her bölümün önce vücutta ne işe yaradığını ya da şu değerden yüksek olursa şu sıkıntılar olabilir diyerek açıklıyor sonrasında olması gereken değerleri söyleyip bebeğinizde ölçüyor her şeye detaylı şekilde baktı baştan savma değildi aklınızda soracak soru bırakmıyor.
Eşimle beraber gittik eşimi de içeriye aldı oda ekrandan izledi en son bebeğin yüzünü falanda gösterdi kendimizde o esnada videoya çektik telefondan renkli ultrasonda ama bizim oğlan biraz inatçı çıktı bi eli yüzünün yanında yanağıda plesantaya yaslanmış duruyordu tam net görüntü alamadı yinede belli olcak şekilde uğraşıp bize bir fotoğraf verdi. Çok şükür hiçbir sorunumuz çıkmadı gitmek isteyenler için gerçekten tavsiye ederim,anadolu yakası Üsküdar-Ümraniye çevresi için başka yer aramaya gerek yok.
Yeri Ümraniye Santral metrosunun hemen karşısında Akbank var onun yanında bina girişi hemen Santral İş Merkezi ismi,
- Katta Op.Dr.Sibel Açıkalın olarak geçiyor tabelası.. Umarım tercih ederseniz sizlerde memnun kalırsınız.