yagmur91 2 kaybım var. Coraspirin kullanıyorum. Kan sulandırıcı iğne gebe kalır kalmaz mı ? Yoksa kalp atışı duyulur duyulmaz mı? Dozunu neye göre ayarlıyorlar? Nasıl emin olabilirim.
Fatmamuduk yagmur91 Beta artışım düzenli gidince başla dedi doktorum, sizde bir doktorunuza sorun isterseniz 😊
qqueennn yagmur91 bazı doktorlar kalp atışı görmeden vermiyolar bazıları hamile kalır kalmaz hemen gel iğneye başlayacağız diyor.. benim doktorum çift çizgiyi görünce hemen gel demişti öyle başladım iğneye.. Ben 0.4 kullanıyorum 80 ve üzeri ya da daha fazla olan tam hatırlamıyorum kilolu olan kişilere 0.6 lık veriyorlar diye duymuştum ama faktor 10 testi varmış onunla ne kadar kullanman gerektiği dozun yetip yetmediği çıkıyor diye duymuştum net olmamakla birlikte doktoruna danış istersen canım
Denizin yagmur91 canım bende yeni öğrendim hamileliğimi 6 hafta 1 günlüğüm doktor biraz geç kalmışsın ama toparlarız inşallah dedi , bendede biraz kan pıhtılaşması var , oksapar 0.4 kullanıyorum saat 16.00 hergün aynı saatte vurunmam gerekiyormuş
Denizin yagmur91 canım pıhtılaşmanın hafifliğine ve yüksekliğine göre galiba , benim hafifmiş 0.4 verdi
qqueennn yagmur91 ben öyle biliyorum arkadaşımda da vardı o 90 kilo falandı doktor 0.6 lık vermişti ben 58 kiloyum bana 0.4 vermişti ama en doğrusunu tabi ki doktorun bilir🤗🤗
Denizin yagmur91 canım böyle anlayamayızki 3 doktor baktı 2 si bişeyin yok dedi 1 i son doktorum hafif pıhtılaşman var dedi
Minikjelibonum yagmur91 protein c , protein s , homosistain flan bunlara baktırdın demi canım bunlar çok önemli pıhtılaşmada