Kizlar 15 gün önce olduğunda doktora gitmiştim magnezyum verdi uzun zamandır yoktu ,bugün yine ağrı var, hani apış arası diye tabir ettiğimiz yer oradaki sağlı sollu kemik kas ağrıyor . Uzandım biraz hafifledi ama yine var . 28.haftadayim. sizler yasadiniz mi