papatya35 Fiyatları uygun geldi komşum 2senedir kullanıyormuş memnun kendisi ama ben bi kamuoyuna yoklaması yapmak istedim alan almayı düşünen ve tecrübesi olan anneler var mı? Ben özellikle malzemesi masif kayın ağacı olduğu için tercih etmeyi düşünüyorum fiyatı da makul zaten İsveç tarzıda sade en güzel yanı bu bence zarif ama tabi ki yorumlar da önemli
Vilvilvil papatya35 ikea da anne yanı olabilen beşik var mı acaba? Bende ikea modellerini beğeniyorum ama anne yanı istiyorum 2 yaşına kadar falan yanımda yatmasını istiyorum
aylinsss papatya35 ben aldım gulliver olan modeli yandaki korumalığın birini takmadık tam anne yanı oldu yatagımızla denk oldu tavsiye ederim zaten sallanan model istemiyordum ben
Nasippp papatya35 benden bundan düşünüyordum ama sallanmıyormuş bunlar sallama ihtiyacı olursa DİE vaz geçtim başka bu tarz sallanan bakıyorum 😁
KubosM papatya35 Canım biz aldık bundan. bende bir arkadaşımda görüp beğenmiştim arkadaşımın bebeği 18 aylık çok memnun kendisi
papatya35 Nasippp evet sallanmıyor tek dezavantaj bu sanırım bende çilek mobilyadan beğenmiştim böyle sade sallanan bi model 1350lira ama geçen gün sordum mağazada ortalama 2ay teslim süresi var doğuma yakım oluyor güvenemedim ne zaman gelir kimbilir
Nasippp papatya35 doğum ne zmn canım bende hepsi burada dan bakıyorum sallana bilseydi muhakkak bunu alırdım ☺️ Ama çok beğendiysen al tabi ikeada geç gönderim yapıyor sanırım bulunduğun yerde şubesi varsa gidip alabilirsin de
Mom6 papatya35 Çilek odasının Yetişeceğini sanmam ben Eylül sonunda sipariş verdim doğumum Nisanda geç geliyor diye daha Ocak sonunda tahmini teslimatları.. İlk ikeadan bakmıştım bende sonra istediğim dolabı bulamayınca dolapla uygun olsun diye çilekten tercih ettim ikeadakilerden memnun çoğu kişi bence alabilirsiniz
papatya35 Nasippp Şubat sonu Mart başı kısmetse evet ya bende sallanan olsa iyi diyorum bi yandan da sallanmaya alışmamış olur böyle karyola olunca daha mı iyi olur diye düşünüyorum.istanbuldayız biz kartal ikea dan alıp geliriz diye düşündük anında internetten alışveriş yapmaya da alışamadım bi türlü ne gelecek acaba korkususundan 😂gerçi bebek arabasını mecbur alcaz
Nasippp papatya35 ay maşalah az kalmış sizin ☺️ Ne güzel yakınsanız görüp almak daha iyi olur. aslında bende öyle düşünüyordum ama gece ihtiyaç olr diye bilemedim aslıdna salon içinde ayrı ucuzlarından alıcam gündüz koymak için 🥰
Nasippp papatya35 aslında 7 nisan ama ben serklajlıyım çok erken gelmeyi düşünmezse yavrum Allah’ın izniyle vaktinde gelir inş ama Mart gibi olır DİE his var içimde
Vkdldkc İstediğiniz modeli bnde aldım. Henüz kullanmaya fırsatım olmadı doğuma 1 ay var ama görümcem kullanıyodu tavsiye üzerine aldım aşırı memnun kendisi. Bebeği sallama karşıtı olduğum sallanıp sallanmamasına takılmadım açıkcası. Sallanmaya alışınca bidaha hep istiyolar çünkü çok şık ve zarif duruyo anne yanı olarakta kullanılıyo ön korkulukları çıkıyo.
papatya35 Nasippp aramızda fazla yok demekki rabbim hayırlısı ile sağlıkla kavuşmayı nasip etsin hepimize inşallah 🥰
mavi_2522 Elyaza Doğal Anne Yanı Asansörlü Uyku Setli Beşik 60×120 cm Ayıcık. E bebekden 680 tl ben bundan aldım hem uygun hem de çok güzel kurulumu da kolay anne yanı olma özelliği de var üstelik her şeyi içinde dahil geliyo
Vkdldkc Vilvilvil benim yatağım karyolam da ikea o yüzden tam denk geliyo normal yataklarda nasıl oluyo onu bilemicem
papatya35 aylinsss ya acaba bi fotoğraf atma şansınız var mı anne yanı olarak nasıl görünüyor bi fikir olsa