Merhaba kızlar ben 31 haftalık hamileyim, hamileliğimin başından beri diş ağrım var ara ara çok artıyor, dolgusu düşen dişimin içine yiyecek içecek kaçınca çok ağrıyor çok dikkat ediyorum kalsiyum değerim iyi dişlerimi de fırçlalarım düzenli ama şu ara o kadar arttı ki su dahi içermez oldum ki en çok su tüketmem gerekirken. Yemeği sol tarafla yiyorum ama suyu içerken illa ulaşıyor o boş dişe, katlanamaz haldeyim diş hastanesi randevu vermiyor dolu acile gitsem ilaç verip gönderecek ilaç da kullanmak istemiyorum bana Bi hal çare önerisi olan var mı doğal yolla nasıl geçer bu ağrı sızı 😔