Tugceek 4 yaşında bir kızım var ama kardeşi daha doğmadan kıskançlık, ilgi çekme denemeleri başladı. Önerisi olan hanımlar var mı nasıl alıştıralım, nasıl aşalım bu kıskançlıklarıı ☹️ zorlukları, kolaylıkları neler???
annebali12 Tugceek bizde de tam tersi 5 yaşında kızım var ve o istedi diye çabaladım hamile kalmaya 🙈 9 haftalık olduk çok şükür her gün ağlıyor nerdeyse daha çıkmadı karnından beni kandırıyosun diye 😂 Şimdilik çok kardeş lafı etmeyin zaten doğduğunda zamanı geldiğinde siz de anlayıp bir takım önlemler alırsınız akışına bırakın ❤️
Birmelekannesi17 Tugceek benimde kızım 4 yaşını dolduracak şimdilik doğsun diye bekliyor kardeşime onu alalm bunu alalım ama doğunca kıskandığı yerler olur diye tahmin ediyorum 🤦
Sisi Tugceek benim kızım da 2 yaşında karnında kardeşim var diyip duruyor gelip öpüyor onunla oynucam uyucam diyip duruyor ama doğunca nolur bilemem. Alıştırmaya çalışın beraber oynucaksınız deyin ona mama yedirceksin süt içirceksin felan deyin sevdirmeye çalışın ama kıskançlık birqz zor her çocukta olur diye düşünüyorum
Kadze Tugceek bnmki iki yaşında araayı acmadan ikinciyi istedim çünkü etrafımda 4-5yas olanlarda hep kıskançlık oldu ki çok normal vakit gecirdikte abi abla oldukça degisiyorlar kuzenlerimin çocukları da hep öyleydi ama küçüğü yaşına girince oyun arkadaşlığı başlayınca degisiyorlar bnmde üç yaşında olacak kızım bakalım ben neler yasicam deneyip görcez:)
Tugceek Birmelekannesi17 benimki de öyle canım karnımı sever öper kardeşime şunu bunu alalım, hadi ne zaman gelecek der ama niye böyle oldu anlamadım? İlgi çekmek için altına yapmaya kadar gitti olay sevgide sıkıntı yok ama kıskançlık da hat safhada ☹️
Tugceek Kadze Ben de çok arasını açmama taraftarıyım ama malesef öyle olmadı bence en iyisini yapmışsınız ne kadar erken olursa o kadar çabuk alışıyor çocuklar 😊
Gulsen4224 Tugceek ahh ahh bendede aynı durum ya oğlum 1,5 yaşında oğlum ben başkasını sevince kıskanıyor dikkat çekmeye başlıyor ama kendisi seviyor bebekleri kardeşini de kıskanacak gibi bana çok düşkün oğlum düşünüp duruyorum nolcak zorlanacak snırsam rabbim kolaylık versin 🤲🏻
Birmelekannesi17 Tugceek kötü olmuş bende bebek doğunca da kızımla oyun oynamayı onunla kek falan yapmaya devam etmeyi düşünüyorum aynı ilgi devam ederse kiskanclikta yapmaz diyorum ama yaşayınca nasıl olacak bklm
Deletedmom27 Tugceek benimki doğduğunda ablasıyla arasında 13 ay olacak 😂sanırım avantajdayım kıskançlık konusunda bilemedim😅
Kubra64 Benim kızımda 4 buçuk yaşında ve herkes sorduğunda istemiyorum kardeş diyordu. Hamile kaldığımda 20 hafta sakladık sonra öğrendiğinde hep kız olsun erkek olursa Doktora geri verecegim resimlerini yırtacagim diyordu. Erkek olduğunu duyunca da mecbur sakladık ama hep doruyordu kız mı diye 😅 bir gün annem ile gezmeye çıktılar ve kendiliğinden ben biliyorum annemgil saklıyor ama oğlan olacak dedi 🙈 o günden beri cok değişti cok seviniyor artık sabırsızlıkla beklıyor