Gamze18 Bende bağımlıyım, günde 1 fincan içiyorum . Bu konu hakkında bir çok makale okudum ve belirli gramaja kadar zararının olmadığına ikna oldum. 31.haftanın içindeyiz bir sorun yaşamadık, sadece suyu biraz daha fazla içmeye dikkat ediyorum . Kafein vücuttan su attığı için ekstra takviye gerekiyor 🌸