Koronavirüs atlattım kan değerlerime baktırdım pt saniye aptt düşük pt % yüksek, ast alt yüksek çıktı karaciğer enzimi galiba. Hematolojiye yönlendirdi. Ama haftaya tekrar kan vereceğim hala değişiklik olmazsa hematolojiye gideceğim. Anlayan var mı bunlardan