Arkadaşlar ilk doğumundan 1 bucuk sene geçmiş ve suan 33 haftalik hamile olarak yazıyorum. Yapılamayacak birsey degil ben şok 3 4 saat feci sanci cektim kimse dogum sancisndan ölmemiş bu zamana kadar zor mu tabiki zor ama biteceğini ve sonucunu biliyorsun🥰🥰 ve o bebek çıktığı andaki rahatlama dünyalara beden dogumhaneden kendiniz de ve yürüyerek çıkmanız o acılara deydi dedirtiyor hep biteceğini düşünün ben o ağrıları çekerken benimki elbet birkaç saate bitecek ama hasta yatağında günlerce agri çekenler var ki ben bu ağrıların karşılığını bebeğime kavuşacak alicam diye kendimi telkin ettim ve bitti çok şükür korkmayn hersey bir anda olup bitiyor Rabbim kolay.dogumlat nasip etsin hepimize 🥰🥰