Ayan24 ben de 10+2 yim zaten her an aynı şeyi yaşayacaksın diye birşey Yok bende nerdeyse hiç bulantı olmadı, gebelikle ilgili belirtim çok az ama bebeğimin kalbini duydum iki gün önce. O çok rahatlatıyor . Endişe etme zaten bulantılar azalır diyorlar 3. Aya doğru azaldığına sevinmelisin bence