Gigy Merve3855 bizim kızımız Nil olacak Allah’ın izniyle,soyadımız biraz kaba ve kalın harflerden oluyor o yüzden Nil çok naif geliyor bana ,uzun yıllardır da sevdiğim bir isim şu sıralar pek moda oldu nedense 🙈
Esin25 Benim kızımın adı Elif Ada ikinci kızımada inşallah Alya Masal koycaz allah nasp ederse zeynep de güzel isim elif de öyle bizde zeynep çok var zeynep alya düşünmüştük ama zeynp iki tarfda fazlasıyla var