Merhaba guzel anneler 15+3 olduk biz bugun ultrasonda bebeğim bacak arqsini kapatmis ama doktor erkek pipisini gördüm dedi sonra da 3 hafta sonra gel cinsiyeti daha net bellli olur dedi böyle olan anneler varmi sonradan değiştimi bebeklerinizin cinsiyeti yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.