Hayırlı akşamlar hanımlar ben yürüyüş yaptığımda rahim üst bölgemde çok fazla bir acı hissediyorum ve bayağı da sürüyor. Hanı böyle çook hızlı koşarsında böbreklerin ağrır ya aynı o şekilde olan bir ağrı ama aşırı derecede zorluyor beni sanki canım çıkacakmış gibi hissediyorum bu aralar pek yürümüyordum evden çalıştığım için bir kaç defa yürüyüş yapayım dedim bu ağrı ile karşılaştım bu sorunu yaşayan oldu mu pazartesi doktoruma da soracağım.
Cevaplar için şimdiden teşekkürler