KdryFth İstanbul Anadolu yakası Maltepe tüp bebek merkezi.Ümit özekici ilk dr um umarım doğru bir seçimdir…
DilekDogan78 KdryFth bizde 10 sene sonra yaptırdık canım tüp bebeği başlığı görünce yazayım dedim ☺️☺️ rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah
Eylul1987 KdryFth inşallah tutar. Acaba fiyat alabildimi bana da yakin gittiginiz yer fikir olarak kalsin
Ozge1708 KdryFth Bizde 8 sene sonra karar verdik canm şuan 5 aylık. Rabbiminsallah size de nasip eder bu duyguyu. Ben izmirliym doktor konusunda bilgm yok canm.
KdryFth Eylul1987 inş.2 kere gittim ama fiyat sormadım.🙈Rahim filmi istedi çekildim sıkıntı yok dedi.Adetin 2 gunu gel dedi.yumurta catlatma tedavisi uygulayacak 2 ay.sonra ki ay da tüp bebek çünkü sebepsiz inferlilite benim ki
Nusyaa Bizde 5 yıl sonra karar verdik bir aksilik çıkmazsa ocak ayında başlyacak tedavimiz doktorumuz yasemin çekmez
KdryFth Nusyaa bende sadece netten araştırdığım bilgiyle gittim bu dr ama ilk izlenim olumlu bende yolumuz açık olsun inş
KdryFth Eylul1987 evet ilk izlenim olumlu.İlk gorüşmeler ücretsiz.Muayene ederse sosyal güvence varsa.280 lira netten araştır istersen prof dr ümit özekici Instagram hesabınada bak derim 😊
Ozge1708 izmirlihatice Merhaba canm. Belki biliyorsndur tavmergen tüp bebek merkezi var orda yaptrdk biz canm. Erol tavmergen doktorum ılaclarla birlikte falan 20 bini buldu canm bizim. Ama ilk senede tuttu. Yarın 21 haftalık olacak. Doktorumdan hastaneden falan çok memnundum.
MeLy90 Ben değil ama arkadaşım Bahçeci tıp merkezinde yaptırmıştı. Çok memnun kaldı. Altunizade de yaptırdı kendisi.