Astadavistabeybi paradiseeeeee az önce bende böyle bir post açtım bende merak ediyorum organik boya bu mu oluyor acaba
Selvaa paradiseeeeee yerinizde olsam hiç riske atmazdım yani biraz dayanabilirseniz dayanın boyamayın benimde beyaz saçım çok ama düşünmüyorum boyamayı
paradiseeeeee İnoa ve hush markaları var bunlar çok profesyonel oksidanlarını ayarlayamabiliriz kuaförle bu markayı kullandıgında 250 TL dem başlıyor fiyatları şaşkınım napıcamı bilemedim
paradiseeeeee Astadavistabeybi evet kuaförler o fiyattan kapı acıyor hamile olduğumuz için bu boyaları kullanıyorlar ama fiyat çok yüksek
Ef24 Phyto saç boyası kullandım kokusuz araştırmıştım kanser hastaları için üretilmiş organik boyaymış trendyolda var bir kutusu 100 TL idi 20. Haftamdaydım şimdi ne kadar bilmiyorum