Minikbademinannesi kizlar ben suan 16+5 haftaligim 25nde randevu var kontrole gitcem kilo boyu soylerlermi acaba sizin ne kdardi yada nekdar gobus belirginlesti mi 😊
ipekursat Minikbademinannesi 17+1 de kontrole gittim boy ve kilo söyledi evet.170 gr 15 cmdi 😇sağlıkla büyüüsün inşallah
Sinemmm03 Minikbademinannesi bizde 16+5 iz benim göbüş baya belli ve sali günü kontroldeydik 142 grm olmuşuz
Sose Minikbademinannesi bizde 17deyiz aynı zamanda doğum yapcaz sanırım mayıs 20 ile 30u arası 😂 174 grm 16 cm di en son gittiğimde. Dr söylemese bile ben soruyorum onun hakkında bilgi almak benim en büyük hakkım onu söylemicekse niye dr olmuş yani dimi 😂😂😂
Tugceek Bugün tam 17. Haftadayız oğlumuz olacak inşallah benim göbek baya belli sabahları kalktığımda çıkıntı var ama akşama doğru gerilince baya çıkıyor 🤭
Minikbademinannesi Tugceek masallah saglicakla kucağına al inşallah kuzu benimde cok yok ama az belli oluyo
Tuuanammm Tugceek bende 17+1 ıkıncı hamılelık olmasına rağmen pek karnım yok gören anlamaz hamile oldugumu☺️ pazartesi randevu heycanla beklıuorum ınsallah cınsıyetını kesınlestırırız🙏