Aslında 8 gün kala akşam test yaptım ilkte bişey çıkmadı test kuruyunca cok hafif silik çizgi çıktı ertesi gün bu sabah 7 gün kala ilk idrarla yaptım bu sefer de silik çizgi çıktı suan test kurudu bildiğin görüyorum ikinci çizgiyi bi test daha yaptım onda da silik çıktı. Yani 3 test hepsi silik cıktı hani 1 yada 2 yanlış oldu diyim ama 3 tane pozitif görüyorum bu kadar erken belli olurmu yoksa adet hormonlarından mı oluyor? Pazartesi kan vericem lazer randevum var ona göre iptal etmek icin erken öğrenmem gerekiyordu. Valla kuşku icinde kaldım 🙈