gunisigim123 Haftada nstde sancim cikiyor kasilmalarimda bnm gibi olup dogumu gec olanlar ve naptinizda erteleyebildiniz dogum simdid3n tesekkurler cvplariniz icin
Zeynepreyyan gunisigim123 herhangi bir şey verdiler mi ciğer geliştirici filan hastanede yatış yaptılar mı?
Nur1126 gunisigim123 32 hafta 80lerdeydi sancım 37 hafta bittiğinde zorunlu doğuma alındım zorunlu olmaydı 40. Haftayı görürdük diye düşünüyorum
gunisigim123 Zeynepreyyan yok henuz yapmadilar 2 gun snr atekrar nstye giricem bakkalm ozman yatis vercek gecmezse haplarlar
Zeynepreyyan gunisigim123 sancı varsa yatış vermeleri lazım canım. Bende bile 33 haftada sancı çıkıyor diye hemen yatış verdiler iğne serum filan yaptılar. Sancı çıkmayana kadar hastanede yattım ertesi gün çıktım. Hastaneden çıkarken bile bir sürü ilaç verdiler. Ona rağmen 10 gün sonra suyu gelerek doğum yaptım
pptya01 Ben çalışıyordum gergindim yoruluyordum hep sancım oluyordu 27 den itibaren bazen iş çıkışı bile gidip nst ye giriyordum sancım çıkıyordu ama 39 da doğurmuştum
Nur1126 gunisigim123 hayır hiç birşey kullanmadım bazen bebeğin tekmeleri sancı olarak çıkabiliyor ben kasılma felanda hissederdim ama doğumu kolaylaştırcak hareketler yapmadım