Kürtaj olalı 2 hafta oldu. Dünden kanamam kesildi ama bugün yoğun sarı akıntım oluyor ? Enfeksiyon olabilir mi? Yani kaşıntı yanma gibi bi şikayetim yok sadece akıntıö var sarı. Gebe kaldığımda ilk zamanlarsa çok oluyordu bu şekilde. Neden olabilir acaba?