Kızlar selamlar iyi akşamlar ♥️
Geçen ay klomen kullandim fakat covid oldum filan , takibi saglanmadi iptal oldu. Gelelim bu aya, 8 Aralık’ta regl oldum 5. Gunu klomen başladim ve bugün follikul takibine gittim. 21.3 mm boyutunda bir yumurtam vardı doktorum çatlatma iğnesi yazdı 21i pazartesi vurulacagim ve ardından 24/36. Saatlerde ilişki önerdi.
Çatlatma iğnesi kullanan arkadaslar tecrübelerinizi ve tavsiyelerinizi bekliyorum. 🙏