Minnaki_beklerken Benim geç döllenme vardı sat tam belirli değildi. 36 diye gittiğim kontrolden 4 doktorda “39. Hafta olmuş” diyip acil şekilde hemen aldılar dikişi kontrol sırasında. Yoksa normalde dikiş 36-38 arası alınıyor. Tabi önceki doğumlar normaldi, bu da normal beklendi. Zaten dikiş alınınca direk 2,5-3 cm açılma olmuştu. Rahim ağzı 16-17 mm iken dikiş atılmıştı. Alınınca rahim ağzı da 5-6mm ye kısaldı. 41de doğumhaneye girdim 3 gün sancılarım sürdü zaten 7-8 cme kadar gezerim hissetmem, kolu takıldığı için son anda sezaryene alındım.Serklajın normal şartlarda, normal doğuma bi engeli yok. Genelde serklajlılar zaten %90 normal doğuruyor hızla açıldığından.