Elfffcnnn28 Nurklc33 bol bol su içmek gerekiyor ben 23 haftaligim ayda bi mutlaka oluyorum su içmediğim için ama üşengeçlik işte🤣
Ayssmom Ben antibiyotik kullandım ama benim hem kum vardı hem enfeksiyon ateşten ve ağrıdan çocuğu düşürecek gibiydim. Doğal yollar dene geçmezse antibiyotik