Kızlar 5 yıllık evliyim ilk 1 sene bebek düşünmemiştik daha sonra istedik ama olmadı doktora gittim ve çikolata kistim olduğunu öğrendim ve zamana bıraktık ama olmadı en sonunda tüp bebek yapmaya karar verdik ve hamd olsunki ilk denemede tuttu şuan 3 aylık hamileyim benim gibi bu durumu yaşayan varmı merak ediyorum