Carlife512 Kızlar ben 22+1 deyim arada sanki böyle bebğin kafası gibi karnımda belli oluyo toplanıyo ama elimi koyunca gidiyo saniye sürüyo yani ama int baktım şimdi erken doğum filan yazıyo sizdede oluyor mu kötü bişeymi?
Busra34gms Carlife512 canım internette her yazılana takılma ben bazen resmen alttan çıkacak gibi hissediyorum resmen aşağı aşağı vuruyor 23. Haftaya girdik çok şükür hersey yolunda öyle bi durum olsa doktor kontrolünde söyler önlemini alır
yasemin333 Carlife512 21+5 im o bende de oluyor böyle bir noktada toplanıyormuş gibi orda bi doluluk hissediyorum artık kafası mı poposu mu bilmiyorum 😁 sonra pozisyon değiştiriyor
cansugrn Carlife512 aynen bence de nette her yazana aldirma bosver doktoruna danis sen. Bizde 21+4deyiz oglusumla😊💙
Busra34gms Carlife512 internette herseyin en kötüsü yazıyor ben artık bakmıyorum çünkü psikolojim bozuluyor iyice
Carlife512 Busra34gms kesınlıkle öyle geçen hafta detaylıya girdim herşey iyi dedi şimdi niye oluyo diye bakıyım dedim hemen erken doğum çok zormuş annelik🙈
Busra34gms Carlife512 allah kolaylık versin gerçekten biran önce kucağıma almak istiyorum korkuyorum heran bisey olucak diye
Anne18 Carlife512 evet bendede oluyor 23 haftalığım bebek toplanıyor sertleşiyor dönüyor gibi sonra geçiyor
btlsrkn-04 Carlife512 acaba bunu yaşayan var mıdır diye düşünüyordum bende de öyle oluyor ve tedirgin olmjyıe değilim☺️
Gizemceylan Carlife512 nette herşey olumsuz yazıyo insanın morali bozuluyo çok kafanıza takıldıysa doktorunuza sorun derim 💖