13 gün kaldi gözukuyor ama belirsiz.Normal dogum gozukuyordu fakat
Benim yaramaz kızim.Rahme doğru ilerlemesi gerekirken mideme doğru cikmayi tercih etmis bu hafta..sezeryan olacak gibi..bakalim haftaya iner belki aşagı..
Hayirlisiyla.hepimiz kucagimiza aliriz insallah ☺☺☺