Selam kızlar 2 gün önce birden dişim ağrıdı genelde 10-20 dakika ağrıyıp geçerdi ama beni sabaha kadar yatırmadı. Saatlerce ağlıyordum ağrıdan o kadar kötüydü ki. İnternetteki herşeyi denedim hiçbirşey fayda etmedi dişcim antibiyotik yazmıştı kullanabilirsin hamilelikte güvenli demişti ama kullanmak istemedim. Sonra bir yerde karanfil yağının faydasının olduğunu okudum ve eşimi hemen gönderdim almaya. O gün o yazıyı yazan kişiye o kadar dua ettim ki. Eğer diş ağrısı başınıza gelirse hamilelikte ilaçlarda sınırlı mutlaka karanfil yağını deneyin kızlar öyle bir mucize ki hiç ağrı filan bırakmıyor biliyorum çocuğunuz biliyordur ama yinede bilmeyen varsa yazmak istedim :)