Umutcumunannesi Canım benim evlenirken mobilyalarımın hepsini vivensden aldım evet çok uygun geldi ama inan okadar pişmanım ki 😨 1 sene olmadı alalı koltukların dikişleri açıldı falan. Birdaha vivens tercih etmem diye düşünüyorum 😩 Ucuz alacak kadar zengin değilim diye bir soz varya işte öyle 🤣