Sedaoruc biz bugün 39+6 olduk
Benimde kontrol Cumartesi..
şimdi bebeğin iri. Eğer 42. Haftayı beklersen ortalama 400gr daha alacak. Doktorların bu bekleyişi beni benden alıyor açıkçası.. Bence belli bir noktada annenin de konforunu düşünmeliler gibi geliyor. Bizimki de normal doğum sempatizanı.. Allah yardımcımız olsun bebişler hemen gelsin kucağımıza