Kızlarr selammmm☺️
Bugun doktor kontrolüm vardı.
çatı muayenesi oldum 1 cm açılmam varmış ama varla yok gibi birşeymiş bebek kanala girmemiş ve sancılarım çıktı.doktor biraz daha bekleyelim dedi olmadı yatışını yaparız dedi.
galiba çoktan kanala girmesi gerekiyordu birşey demedi doktor bununla ilgili
varmı benim gibi olan yada daha öncesinde tecrübesi olup Doğumu hızlandırmak için yaptığı şeyler yardımcı olun bana gelsin artık oğluşum hadi yardımlarınızı bekliyorum güzel hamiş anneler🥰🙏🏻