Busradz61
Canım kaç haftalık hamilesin? Gebelikte veya normalde de olur böyle. Mide kapakçığın gevşemesi ve midendeki asitlerin kapakçığından kaçıp yemek boruna ve ağzına gelebiliyor o acı tat hissi. Gastrit veya reflü deniliyor buna da. Baharatlı yiyeceklerden acı dan yağlı ve kızartılmış şeylerden kafeinli içeceklerden uzak durmalısın. Geçirmek için de doktoruna danışıp sana rennie veya gaviscon yazar mideni de hafifletir. Ya da taze nane, kırmızı elma veya süt tüketebilirsin rahatlamana yardımcı olacaktır. Midendeki asitleri alır. Çok geçmiş olsun 🥰🥰